2014. december 23., kedd

Szobainas...

 Hozzávalók:
- a "szokásos" tetőléc
- ragasztó 
- facsap (méretre vágott, vagy méterben vásárolt)
- néhány méter spárga
Először a vállfa résszel kezdtem, kialakításához vastagabb kartonra lemásoltam egy régi vállfa ívét, megállapítottam a szükséges lécek méretét, és az összeset ledaraboltam.
A vállfa rész léceit megcsiszoltam, az illesztett felületeket ragasztóval bekentem, és átmenő csapozással összeerősítettem. Száradás után a kartonról átmásoltam a vállfa vonalát, és kifűrészeltem a rajznak megfelelően.
 Következett a tartókeret összeállítása: méretre darabolás, csiszolás, ragasztás, csapozás. 
A lábak és a vállrész összeerősítése is ragasztóval, illetve csapozással történt.
Felületkezelés után a talpak aljára filckorongokat ragasztottam, hogy óvja a padlózatot.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése